5. april 2013

Ed Sheeran!

Da pengene gik ind på min konto sidst i marts vidste jeg godt hvad jeg skulle bruge dem på! Jeg havde valgt at jeg ville bestille Ed Sheerans cd og en hoodie. Det har været lidt af en kamp at få leveret, for jeg nåede ikke at åbne døren da UPS bankede på i tirsdags, og så måtte jeg vente indtil i dag fredag før, at de kom forbi med den og cd'en igen. Der var ren lykke da jeg åbnede døren, og fik pakken i hånden. Så jeg skyndte mig at tage den på, og jeg har gået rundt i den hele dagen. Den er godt nok i x-large, og det var måske ikke så pokkers gennemtænkt, men jeg nyder at kunne nærmest svømme rundt i den.

Cd'en satte jeg også på med det samme, og jeg kiggede igennem den lille booklet, og der var en masse fine tegninger i den. Så vidt jeg har forstået er det Ed selv der tegner dem, og hvis det er tilfældet, så er han sgu godt nok dygtig! Jeg glæder mig til at høre den de næste par dage, haha. Plus jeg er helt sikker på, at jeg kommer til at bestille fra hans online store igen. Så sikker at jeg faktisk allerede har gjort det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar