21. marts 2013

Sidecut

Jeg klippede sidecut her den anden dag. Det har en sjov historie, mest af alt fordi jeg overhovedet ikke selv kunne finde ud af at gøre det selv, så jeg måtte få hjælp af andre. Men jeg stod sidst på eftermiddagen fredag, og var begyndt at skralde kartofler, og fik pludselig lyst til at klippe mit hår sådan. Det virker umiddelbart ret mærkeligt, og ja.. Det skal jeg da nok erkende at det synes jeg da også, at det er. Men det var sådan det nu skete. Så jeg gik på Youtube, fordi jeg godt vidste at det kunne jeg altså ikke finde ud af, jeg så en video og prøvede derefter selv. Det gik ikke så godt. Jeg stod allermest med tanken: "Hvad fanden har jeg lavet?!", da jeg stod med totten i hånden. Så skyndte jeg mig at få fat på Line, og tog så derud for at få hende til at redde det, så det ikke lignede at jeg havde været op at slås med en græsslåmaskine. Dagen efter tog jeg så ud til min mor, hvor hun rettede det til, og så fik det endelig resultat.

Jeg er ikke fan af kort hår. Overhovedet. Så ja, jeg glæder mig til at det er tilbage igen, men der går minimum to år, før at mit hår er tilbage i en acceptabel længde. Medmindre der findes mirakler altså. Men jeg er glad nok for det, og jeg kan lige så godt få det bedste ud af det, nu hvor "skaden er sket", så at sige.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar