31. marts 2013

I don't know where people go when they desert their homes

Jeg mødte op foran Posten klokken halv otte. Der var en halv time til at dørene åbnede. Efter at have stået i en halv times tid i kulden, lukkede dørene endelig op og os få stykker, der var mødt op kunne komme ind. Da klokken var ni gik opvarmningsbandet Ice Cream Cathedral på og spillede nogle få sange. De var virkelig fede og fortjener et lyt! De spillede ikke meget mere end en halv time, hvorefter de gik af og begyndte at pakke deres instrumenter sammen, så der kun var Fallulahs tilbage. Da klokken var ti kom band og Fallulah ind. Der blev både spillet gamle og nye sange.
Det var den første koncert jeg har været til med Fallulah, men jeg håber at jeg kommer til at komme til flere med hende fremover. Der var virkelig en fed stemning, da der var godt gang i både Fallulah og publikum. Jeg har ikke så vanvittig mange billeder, da lyset og kameraindstillinger drillede mig. Men jeg nød virkelig hendes energiniveau, og at hun ikke bare stod stille. Det er koncerter som den Fallulah gav jeg savner, så det var kanon rart at opleve det igen. Ikke længe efter koncerten sluttede kom Fallulah ud og gav autografer, og man kunne købe merchandise i form af hendes cd/LP og en plakat.  Desværre havde jeg ikke nogle penge med. Men jeg fik signeret min billet.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar