1. april 2013

X-factor finalen!

Chresten fik overrakt sin premie af sidste års vinder Ida
Da jeg fredag eftermiddag kom hjem fra skole, fik jeg en sms fra min far, hvor han hørte om jeg ville med til Herning og se x-factor finalen. Det var en utrolig spontan beslutning, men jeg fortryder det absolut ikke! Det var rigtig fedt at se det hele med egne øjne, i stedet for at se det fra en kameravinkel hjemme foran fjernsynet. Jeg ved ikke om man vil sige at man går glip af noget, men jeg synes da helt klart det er oplevelsen værd. Selvom jeg ikke fulgte med i denne sæson af x-factor, så kunne jeg godt nyde det alligevel. Plus der til sådan en finale jo altid kommer andre sangere, og jeg blev rigtig glad da Marie Key og Rasmus Walter kom ind på scenen sammen med Chresten. Jeg er også godt tilfreds med, at Chresten vandt. Det jeg nåede at høre fra ham både den aften og de andre liveshows var meget godt. Thumbs up!
Utroligt smukt Wasteland banner(ironi længe leve, woo)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar